Reklamacje.
- Warunki reklamacji reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002r.
- Wszystkie prezentowane w sklepie internetowym towary objęte są gwarancją producenta.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych,
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową pod adres Sklepu.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu na jego odwrocie, z nagłówkiem 'reklamacja' oraz danymi kontaktowymi. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
- Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
- Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nieuzgodnionej przesyłki.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu 14 dni od jej stwierdzenia.
Zwrot towaru.
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i jest w oryginalnym opakowaniu oraz posiada oryginalne nienaruszone metki lub towar nie został wyprodukowany lub sprowadzony na specjalne życzenie Klienta.
Zwracany towar należy odsyłać razem z dokumentem zakupu z adnotacją 'zwrot' na adres Sklepu
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nieuzgodnionej przesyłki.
- Koszty związane ze zwrotem zamówionego towaru ponosi Klient.
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszty przesyłki związane w wysyłką zamówienia do Klienta nie podlegają zwrotowi. W przypadku zamówień, których koszty przesyłki były ponoszone przez Sklep, Klient zostanie obciążony kosztami przesyłki w wielkości równej poniesionym przez Sklep kosztom.
- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub 21 dni roboczych przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Pobierz szablon dokumentu